Dag 30. Hospital de Obrigo naar Molinaseca - Reisverslag uit Molinaseca, Spanje van Hans Ven - WaarBenJij.nu Dag 30. Hospital de Obrigo naar Molinaseca - Reisverslag uit Molinaseca, Spanje van Hans Ven - WaarBenJij.nu

Dag 30. Hospital de Obrigo naar Molinaseca

Blijf op de hoogte en volg Hans

17 Juni 2014 | Spanje, Molinaseca

Hallo allemaal,

Vandaag 72 km bergetappe. Steentjes gelegd op Cruz de Ferro en zeer voorzichtig gedaan in een stijle afdaling. We gaan lekker slapen. Morgen tijd voor een blog. Hans en Paul.

• 17 Juni 2014 - 23:07

Giem En Ineke:

Heel verstandig dat jullie voorzichtig doen in de afdaling. Wat een afstand hebben jullie afgelegd! We begrijpen dat jullie je energie momenteel voor iets anders nodig hebben dan voor de blog. Sterkte en een goede dag morgen.
    Hartelijke groeten,
    Giem en Ineke

• 17 Juni 2014 - 23:27

Marga:

Het eindpunt lokt, er is niets wat jullie hier nog van kan weerhouden! Maar blijf alert en geconcentreerd zodat deze mooie reis een schitterend einde krijgt..... geniet van deze laatste fase waarbij de uitdaging, een volbracht feit zal worden met een schat aan ervaringen en herinneringen.
    Tot gauw, groetjes
    Marga

• 17 Juni 2014 - 23:46

Sjef En Corrie:

Hoi Hans en Paul.
    Wat een kilometers zeg wij hebben vorige week ook gefietst maar wij vonden 30 km al genoeg,kijk maar uit met die afdalingen. Wat jammer van Marijke.
    Groetjes Sjef en Corrie

• 18 Juni 2014 - 00:07

Els Smetsers:

Dag Paul en Hans,
    Heel verdrietig dat Marijke is overleden en ik wens je/jullie veel sterkte. Mooi dat je steentjes hebt gelegd. Zal nog contact opnemen met Riedi, moeilijk voor haar nu in deze situatie.

Ben steeds weer heel verbaasd over de afstanden die jullie elke dag maar weer afleggen, jullie gaan 'gewoon' door, door bergen en dalen (letterlijk en figuurlijk). Geweldig, wat een prestatie al en straks.....

Warme groet van Els uitdebels

• 18 Juni 2014 - 00:25

Riedi:

Weer een ' hobbel' genomen. Fantastisch jongens. Doe zo verder. Inclusief het voorzichtig zijn.
    Veiligheid voor alles.
    Veel liefs en slaap lekker.

• 18 Juni 2014 - 10:24

Hans En Hennie:

Dag Paul en Hans,
    Iedere dag kijk ik met spanning naar jullie bericht, geweldig al deze dagelijkse avonturen, vanochtend realiseerde ik mij na het bekijken van jullie route kaart dat ik wel heel snel een berichtje moest sturen, jullie zijn bijna het eindpunt genaderd, geweldig wat een courage.
    Hennie en ik wensen jullie nog hele fijne fietsdagen, geniet er van.
    Lieve groeten vanuit de Boerenhoek

• 18 Juni 2014 - 12:09

Petra:

Hallo Fietshelden,

Met veel plezier,bewondering en ontzag lezen wij mee met jullie "reis".
    Jullie zijn KANJERS.
    Ruim 4 weken stijgen jullie elke dag op de stalen ros om de weg te vervolgen.
    De reis, het doel, doch de eindstreep nadert.

MANNEN VAN STAVAST !!!

Wij zijn SUPER trots op jullie.
    Een prachtige overwinning op jezelf.
    Wij sturen voor de laatste etappes extra fibes naar jullie toe.
    Geniet van de komende periode.

Adios, of gewoon op zijn Brabants; HOUDOE.

Hartelijke groet, Cor & Petra.

• 18 Juni 2014 - 20:35

Leo En Ans:

De laatste loodjes wegen het zwaarst!!
    Hou vol!
    We volgen jullie alle dagen, maar niet lang meer als we de kaart bekijken.
    Nog veel genoegen en een behouden aankomst voor jullie beiden.
    Leo en Ans