Dag 25. - Reisverslag uit San Juan de Ortega, Spanje van Hans Ven - WaarBenJij.nu Dag 25. - Reisverslag uit San Juan de Ortega, Spanje van Hans Ven - WaarBenJij.nu

Dag 25.

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 Juni 2014 | Spanje, San Juan de Ortega

Hallo allemaal,

Vanavond geen blog vanwege internet problemen. Zijn na 61 berg km aan gekomen in San Juan de Ortega. Logeren in een regufio met ca. 100 pelgrims. Morgen naar Bourgos en dan meer uitgebreid verslag. Slaap lekker, de deur gaat hier om 22:00 uur al op slot. Hans en Paul.

• 12 Juni 2014 - 22:00

Riedi:

Slapen jullie in ieder geval niet alleen zalikmaarzeggen.

Goede dag morgen met niet al te felle zon. De kathedraal van Burgos schijnt heel mooi te zijn.

Hoop dat jullie vanavond goed slapen.
    liefs voor jullie

• 13 Juni 2014 - 08:52

Giem En Ineke:

Lieve mannen,
    Jullie hebben het ritme wel goed te pakken volgens ons. We hebben respect voor jullie. We zijn heel benieuwd hoe het logeren in de refugio met 100 man gegaan is. Ook daarin zijn de grenzen verlegd blijkbaar. Is het onderweg ook al heel druk? Hoorde zoiets van Liesbeth en Ko gisteren, die we op het gemeentehuis zagen voor de "huldiging".
    Als wij op de fiets zitten, fietsen we in gedachten met jullie mee (Giem).
    Ben voorzichtig en een voorspoedige voortzetting van de Tocht.
    Groet, Giem en Ineke