Dag 23. Puenta la Reina naar Logrono - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Hans Ven - WaarBenJij.nu Dag 23. Puenta la Reina naar Logrono - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Hans Ven - WaarBenJij.nu

Dag 23. Puenta la Reina naar Logrono

Door: Hans en Paul

Blijf op de hoogte en volg Hans

10 Juni 2014 | Spanje, Logroño

Hallo allemaal,

Korte update want het is de hoogste tijd om te gaan slapen. Vandaag gaan we na 65 km bergetappe voor anker in Logrono. in deze relatief grote stad is vandaag een festival begonnen. We zijn getuige van een kleurrijke optocht die eindigt in de kathedraal.
We proberen een paar foto's te plaatsen. Morgen opnieuw een zware etappe in de hitte. Voor nu lekker slapen en morgen geond weer op. Hans en Paul.

• 10 Juni 2014 - 23:38

Miek En Gerard:

Dag Paul en Hans,

We kijken nu erg uit naar jullie verslag en hopen dat het met zowel het materiaal goed blijft gaan. Hou vol en laat de hitte geen vat op je krijgen. Jullie hebben inderdaad nog enkele pittige etappes voor de boeg.

Miek en Gerard

• 10 Juni 2014 - 23:46

Loek:

Hans & Paul,
    De kaart laat zien hoe Santiago langzaam maar gestaag nadert.... Het gaat goed mannen.!
    Taaie rakkers als jullie zijn, nog uit het goed eikenhout gesneden.

De bookmakers worden nerveus en mensen die hebben gezegd dat jullie het niet gaan halen, vrezen voor hun geld... Het gaat ze geld kosten !! Heb plezier in het mooiste stuk van de reis en het naderende eindstuk. Voor je het weet reizen jullie weer terug naar het noorden.
    Laat Spanje zien dat ze moeten vrezen voor de "Noordelingen" die geen berg te hoog gaat.
    Ps : veel plezier bij de wedstrijd vrijdag ... Hebben jullie een oranje T shirt bij jullie ?
    Grtz Loek

• 10 Juni 2014 - 23:51

Sjef En Corrire:

Hallo Paul en Hans
    Hoe houden jullie het vol zeg,ik denk dat jullie blij zijn aan het einde van de reis,nog even vol houden.
    Ik weet niet hoeveel kilometers jullie nog moeten maar jullie halen het wel hoor daar ben ik wel van overtuigd.
    Morgen goede reis en succes.
    Groetjes Sjef en Corrie van Aert.

• 11 Juni 2014 - 00:00

Riedi:

Voor morgen veel sterkte jongens. Veel drinken maar en let er op dat jullie voldoende zout binnen krijgen.
    Ik denk aan jullie. Veel liefs.

• 11 Juni 2014 - 08:08

Jan Van Amstel:

Dag Paul en Hans,
    Goh Paul, jij doet dit allemaal maar zo.
    Volgens mij is er een groot wielrenner in jou verloren gegaan.
    Sterkte verder.
    Jan van Amstel

• 11 Juni 2014 - 20:07

Anneke:

Hoi Hans en Paul,
    Prachtige foto's..geweldig om zo'n festival ook mee te maken...dat hoort toch allemaal bij de beleving van de tocht .Ik vond de foto van Paul op het terrasje zo relaxed uitzien. Rustig aan blijven doen want jullie komen er vanzelf wel.
    Groetjes Ron en Anneke

• 11 Juni 2014 - 20:11

Katoo:

Heeeeey hans en paul,
    Hoe gaat het? K'hoop dat het beter gaat dan hier thuis
    want we vervelen ons nog al.
    Groetjes Katoo

• 12 Juni 2014 - 11:41

Els En Rino:

Tjonge, jullie zijn toch echt heel goed bezig zeg.
    Het zijn nog best hele afstanden die jullie doen met die warmte en dat terrein !
    Hou vol, het eind komt in zicht.
    Succes !
    Els en Rino