Dag 29. El Burgo Ranero naar Hospital de Orbigo - Reisverslag uit Hospital de Órbigo, Spanje van Hans Ven - WaarBenJij.nu Dag 29. El Burgo Ranero naar Hospital de Orbigo - Reisverslag uit Hospital de Órbigo, Spanje van Hans Ven - WaarBenJij.nu

Dag 29. El Burgo Ranero naar Hospital de Orbigo

Door: Hans en Paul

Blijf op de hoogte en volg Hans

16 Juni 2014 | Spanje, Hospital de Órbigo

Hallo allemaal,

Vandaag traject op de hoogvlakte na 72 km afgesloten in Hospital de Orbigo. Morgen voert de route naar Cruz de Ferro, een top op 1.504 m. We ontvingen hedenmiddag het bericht dat Marijke Dusseldorp, de buurvrouw en goede vriendin van Paul, na een ziekbed is overleden. We zijn verdrietig. Tot morgen, Hans en Paul.

  • 16 Juni 2014 - 21:17

    Anke:

    wat een droevig bericht, dat Marijke is overleden. Ik hoop dat Riedi gisteravond nog bij haar heeft kunnen zijn, wat ze van plan was, maar we bleven met z'n driëen te lang natafelen en over Marijke praten, zodat zij pas om 22.00 uur vertrok. Ik hoop van ganser harte dat zij haar nog heeft kunnen zien.
    ik zal haar zo even bellen. alle liefs voor jullie en vooral voor Paul de nodige kracht om met dit bericht om te gaan. Anke en Rob

  • 16 Juni 2014 - 22:22

    Giem En Ineke :

    Heel veel sterkte Paul en Hans met het overlijden van Marijke.
    Cruz de Ferro wordt nu misschien wel een extra bijzondere plaats.
    Hartelijke groet,
    Giem en Ineke

  • 16 Juni 2014 - 22:26

    Karin:

    Lieve mannen,
    Denk aan jullie in deze zware tijden. Wat verdrietig dat Marijke is overleden, van harte gecondoleerd.
    Heb je een steentje bij je, ook van haar? Leg hem op een prachtplek en gedenk haar op die bijzondere plaats. Doe rustig aan komende dagen, jullie zijn al zo ver. Draag zorg voor elkaar, ga je eigen grens niet over en luister naar je lichaam, geest en je hart.
    Lieve groet, Karin

  • 17 Juni 2014 - 10:34

    Nely:

    Geliefde Paul,
    Wil jou van harte condoleren met het verlies van jullie vriendin Marijke. hoorde dit alles van Riedi verleden week.
    Wens jullie heel veel sterkte voor de laatste loodjes!
    Grtjes Nely.

  • 17 Juni 2014 - 12:28

    Mieke:

    Beste Paul en Hans,

    Ben diep onder de indruk van al jullie ervaringen in goede en zwaardere tijden.Sterkte en goeds voor
    de komende tijd en nu op naar de voltooing.

    Paul ,verdrietig, dat Marijke is overleden!

    Lieve groeten, Mieke ( eerst meer geschreven ,maar er ging iets mis,Herkenning?)

  • 17 Juni 2014 - 12:42

    Pim:

    Hans & Paul,
    Dag 29, jullie gaan het nu echt redden. Ik kan mij niet meer voorstellen, dat jullie je nu nog door wie of wat uit het veld laten slaan. Maar . . . het is een echte Camino geworden, waar jullie je schitterend in het het ritme hebben weten te voegen. Mysterieuze krachten in de sport (want dat is fietsen toch óók). Ik had aanvankelijk een heel hard hoofd in jullie escapade, maar zo zie je maar weer. Fantaaaaaaastisch ! ! Gelouterd naar lichaam en geest, alhoewel er nu voor Paul nog een extra last bijkomt. Gecondoleerd en kracht !
    Bedenkt ook echter ook; de laatste lootjes wegen het zwaarst. Luctor et emergo.
    Ik ken de emoties van de aankomst: het is volbracht ! (En ook een beetje voor Marijke)

  • 18 Juni 2014 - 18:34

    Wim:

    Dag Paul en Hans,
    Na een week in Frankrijk heb ik met genoegen kennisgenomen van jullie vorderingen en ook genietingen tijdens de uitdagende Camino. Ik heb de verhalen best gemist, maar ben nu weer bij. Jullie beschouwingen over de toekomstige ontdekkingen over het heelal onderschrijf ik volledig. Wij zijn toch maar een minuscuul onderdeel van het totaal, met een klein verleden en onzekere toekomst. Bestaat het oneindige?
    Verdrietig bericht over her overlijden van Marijke. Mijn condoléances en veel sterkte met het verwerken van het verlies van deze goede vriendin.
    Ik wens jullie een fijne en goede afronding van deze zware maar ook indrukwekkende tocht met een triomfante intocht in Santiago.
    Buenas noches, Wim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Hospital de Órbigo

Hans

Ik maak met Paul Stade de fietstocht naar Santiago de Compostella. We vertrekken op 18 mei 2014 vanuit Breda.

Actief sinds 29 April 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 19616

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: