Dag. 27. Burgos naar Fromista - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Hans Ven - WaarBenJij.nu Dag. 27. Burgos naar Fromista - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Hans Ven - WaarBenJij.nu

Dag. 27. Burgos naar Fromista

Blijf op de hoogte en volg Hans

14 Juni 2014 | Spanje, Frómista

Hallo allemaal,

'The day after' geen blog, want geen WiFi. Spanje is enigszins van slag. Vandaag 84 km op de hoogvlakte met de Vent au Poup. Morgen verder. Slaap lekker. Hans en Paul.

• 14 Juni 2014 - 23:25

Riedi:

En morgen wéér de Vent au Poup is. Dat zou fijn zijn. Vliegen jullie zo richting de volgende stop.
    Veel liefs en
    Lekker slapen.

• 15 Juni 2014 - 15:35

Ollie:

HansjePansjeKevertje

Ik en de andere 2 varkens in dit huis willen je een zeer fijne vaderdag wensen zo ver weg van je kinderen...
    Het is wel zeer jammer dat je hier niet bent maar je fiets nu lekker door spanje wat toch wel leuker is dan thuis zitten.
    We hopen dat je heel huids aankomt in Santiago en wensen je nog steeds veel succes voor het laatste stukje!

• 15 Juni 2014 - 18:19

Els En Rino:

Jongens, wàt zijn jullie al ver en wat hebben jullie weer een grote afstand gefietst.
    Hopelijk is het goed fietsweer,want anders is het "killing"daar.
    Het einde komt nu toch echt in zicht, hoewel ik nog wat grote bergen zie.
    Volgens mij blijven de fietsen het ook goed doen, dus dat einde
    halen jullie echt wel.
    Succes weer !
    Els en Rino

• 15 Juni 2014 - 19:37

Jeanne En Wim:

Fantastisch mannen, hou vol !