Dag 15. Jaune-Clay naar Dirac - Reisverslag uit Dirac, Frankrijk van Hans Ven - WaarBenJij.nu Dag 15. Jaune-Clay naar Dirac - Reisverslag uit Dirac, Frankrijk van Hans Ven - WaarBenJij.nu

Dag 15. Jaune-Clay naar Dirac

Door: Hans en Paul

Blijf op de hoogte en volg Hans

02 Juni 2014 | Frankrijk, Dirac

Hallo allemaal,

Gisteravond geen internet. Korte update.
We zijn aangekomen in Dirac, in Chambres d'Hotes L'essartille. Een mooie accommodatie in een landschappelijke setting. Bij aankomst koud Belgisch biertje en vervolgens heerlijke maaltijd van de gastvrouw. Een aanrader mocht je hier in de buurt willen overnachten. Deze entourage is een welkome compensatie voor een dag stevig klimmen en afzien. Het viel niet mee, toch nog 80 km gedaan. Vandaag opnieuw, kijken hoe het gaat. Hans en Paul.

• 02 Juni 2014 - 13:22

Hans En Monique:

Beste Paul en hans,

Wij blijven ons verbazen over de voortgang van jullie reis ! Pethe af hoor, zou ons nooit lukken, dus houd vol tot aan jullie einddoel en heel veel sterkte, mooi weer, mooie plekken waar jullie langskomen en geniet gewoon weg !
    Hans Rademaker en Monique Scheunemann

• 02 Juni 2014 - 17:46

Anneke:

Hoi Hans en Paul,
    Wat een prachtige beschrijvingen tot nu toe. En heel slim om als de energie het even niet toelaat ook gewoon een klein berichtje te sturen...weten we wel waar jullie zijn en kunnen wel positieve energie die kant op sturen. We zijn hier erg trots op jullie voortgang en alles is goed hé.

Gegroet Anneke en Ron

• 02 Juni 2014 - 19:12

Corrie En Sjef:

Hallo Paul en Hans.
    Het is toch gelukt met het mooie weer het is maar goed dat ik een kaarsje aan heb gestoken,maar wat een kilometers zeg wij doen het jullie niet na.Heel veel sterkte tot het einde van de reis.Voor straks lekker slapen en morgen gezond weer op.
    Groetjes Sjef en Corrie.

• 02 Juni 2014 - 20:30

Riedi:

Door bergen en dalen. Fantastisch mannen. 'Doe zo verder'!
    Sterkte en veel liefs.

• 02 Juni 2014 - 21:22

Elly & Loek:

Hallo Hans en Paul. geweldigwat jullie presteren loek wordt al moe als hij dit leest.Wij verheugen ons iedere keer op het volgende nieuws. woensdag komen de jongens hier eten.Maar dat wordt geen coque au vin.
    zij moeten het met minder doen.De Bosatlas blijft nu op tafel liggen zodat we
    En

• 03 Juni 2014 - 13:09

Leo & Annemieke:

Hoi Paul en Hans,

Dank voor jullie verhalen. Zo beleven wij e.e.a. een beetje mee. Wij volgen jullie met de kaart van F op tafel. Soms is het speuren naar de kleinere plaatsjes.

Het zijn toch hele afstanden die jullie zo per dag ( dag na dag ) afleggen. Chapeau! Hopelijk genieten jullie ook volop van F en is het niet alleen maar flink doortrappen.

Succes, sterke en groetjes.

Leo & Annemieke